نمی‌توان منکر این قضیه شد که در عصر حاضر که با دنیای اینترنت و تکنولوژی روبرو هستیم، همچنان مشاغل با مدل‌های سنتی خود فعالیت کنند. همانطور که برای خرید پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم‌بهداشتی و ... خود می‌توانید در اینترنت سرچ کرده و از بین موارد موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید، این موضوع باید در حوزه املاک نیز باید برایتان فراهم باشد. کاری که نرم افزار املاک به راحتی برای خریدار و فروشنده، مستاجر و موجر فراهم نموده است. اگر تاکنون نام نرم افزار مشاور املاک به گوشتان نخورده و در خصوص نحوه کار این اپ رایگان و کاربردی چیزی نشنیده‌اید، با ما تا انتهای متن همراه بمانید.
بدون شک در عصری که زمان حرف اول را می‌زند، گشتن در بین انبوه آژانس‌های املاک برای انجام معاملات مختلف کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد. به همین جهت کار با نرم افزار رایگان املاک می‌تواند بسیار کاربردی و عالی به نظر برسد. اما شاید از خودتان بپرسید نرم افزار مشاورین املاک چه کاری انجام می‌دهد و چه کاربردی دارد؟

کاربرد نرم افزار املاک چیست

اگر بخواهیم به طور کلی به نرم افزار املاک بپردازیم این برنامه برای هر دو سر معامله بسیار کاربردی می‌باشد. به بیان دیگر از جمله موارد استفاده و کارایی این نرم افزار مسکن به شرح زیر می‌باشد:

نرم افزار املاک برای صاحبان املاک

فکر کنید شما صاحب یک ملک هستید و می‌خواهید سریعا آن را به فروش برسانید. مطمئنا برای اینکه بتوانید ملک مورد نظرتان را سریعتر به فروش برسانید باید به بنگاه‌های مختلف در سطح شهر آگهی کنید. در شهر‌های کوچک شاید این کار در طی چند روز به اتمام برسد. اما در شهر‌های بزرگ عملا این کار غیر‌ممکن خواهد بود. اینجاست که نرم افزار مشاور املاک رایگان به داد شما می‌رسد. کافی است آگهی مورد نظرتان را در این برنامه ثبت کنید. حال با گستره وسیعی از مشتریان در سراسر کشور روبرو خواهید بود که می‌توانند ملک شما را با شاخصه‌هایی که دارد ببینند. بنابراین به کمک نرم افزار املاک می‌توانید تنها با چند کلیک ساده مشتریان زیادی را به سمت خودتان بکشانید.

نرم افزار بنگاه املاک برای خریدار و مستاجر

بر‌عکس مطالبی که در بالا عنوان شد، نرم افزار رایگان املاک به کمک خریدار و مستاجر نیز آمده است. فکر کنید شما به دنبال خرید ملک هستید و یا مستاجری هستید که مجبورید برای تمدید قرارداد، خانه خود را تعویض نمایید. با توجه به مشغله زیادی که این روزها همه افراد با آن درگیر هستند، عملا نمی‌توان به همه بنگاه‌های املاک سر زد و خانه‌های مختلف را بازدید نمود. اما با کمک کامل ‌ترین نرم افزار املاک می‌توانید در خانه و یا محل کارتان به بررسی وضعیت املاک مختلف بپردازید. به این صورت بدون اینکه در سرما و گرما در شلوغی خیابان‌ها به دنبال ملک مورد نظرتان بگردید، تنها با گشتن در نرم افزار املاک، کیس مورد نیازتان را انتخاب می‌نمایید.

معرفی پنج ویژگی استفاده از نرم افزار مشاور املاک رایگان 

با توجه به مطالبی که گفته شد متوجه شدیم که نرم افزار مشاور املاک رایگان برای هم خریدار و هم فروشنده و یا هم مستاجر و هم موجر کاربردی می‌باشد. اما علاوه بر این‌ها نرم افزار رایگان املاک دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های بیشتری است که مروری بر آن می‌تواند شما را بیشتر برای دانلود نرم افزار مشاور املاک ترغیب نماید. از جمله این مزایا عبارتند از: 

استفاده از نرم افزار آژانس املاک بدون محدوده جغرافیایی

یکی از مهم ترین مزیت‌های نرم افزار املاک، استفاده از آن از هر نقطه از ایران زمین می‌باشد. فرض کنید شما قرار است یک ویلای زیبا در شهر‌های شمالی خریداری کنید و زمان کافی برای گشتن ملک مورد نظرتان را نداشته باشید. حتی ممکن است بنا بر دلایل شخصی و کاری مجبور به نقل مکان به شهر دیگری شده‌باشید. مطمئنا در این شرایط تهیه مسکن یا هر ملک دیگری نیازمند وقت زیادی می‌باشد که گاها به نتیجه مطلوب نیز نمی‌رسد. اما استفاده از نرم افزار املاک رایگان می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری شما را به لیست جستسجو بالایی از املاک مورد نیازتان برساند.

سرچ فیلتر شده در نرم افزار فایلینگ املاک

یکی دیگر از مزیت‌هایی که در زمان استفاده از نرم افزار املاک با آن رو‌به‌رو خواهید شد، قابلیت فیلترینگ جستجو شما می‌باشد. شما می‌توانید بسته به مبلغ، منطقه، متراژ و.... لیستی که به دنبال آن می‌باشید را شخصی‌سازی کنید. این کار باعث بهینه‌سازی زمان جستجو شما می‌شود و به شما کمک می‌کند سریعتر به خواسته خود برسید.

قابلیت دانلود رایگان نرم افزار املاک 

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این برنامه، قابلیت های رایگان نرم افزار مدیریت املاک می‌باشد. یعنی شما بدون هیچگونه هزینه ای می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. همچنین از آنجایی که اکثریت جامعه از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، این نرم افزار مشاور املاک اندرویدی به راحتی بر روی گوشی‌های مختلف سازگار بوده و می‌تواند نصب شود. بنابراین بدون نگرانی از مدل گوشی خود نرم افزار املاک اندروید را می‌توانید نصب و استفاده نمایید.

دسترسی 24 ساعته نرم افزار رایگان املاک

اینکه شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز به یک برنامه و نرم افزار املاک رایگان دسترسی داشته باشید یک حسن عالی محسوب می‌شود. مهم نیست چه تایمی ‌سرتان خلوت است و می‌توانید اطلاعات ملکتان را برای فروش و یا اجاره در سیستم ثبت کنید. یا مهم نیست چه زمانی وقت خالی برای پیدا کردن ملک مورد نیازتان برای خرید و اجاره را داشته باشید. نرم افزار املاک به شما این امکان را می‌دهد که هر ساعت از شبانه روز که امکان آن را داشته باشید، از طریق این برنامه به نیاز ملکی شما رسیدگی شود.

 

نرم افزار رایگان املاک قابل استفاده برای سایر مشاورین املاک

نرم افزار املاک یک برنامه کاربردی برای صاحبان مشاغل املاکی نیز می‌باشد. این گروه با کمک قابلیت فیلترینگ حرفه‌ای این برنامه می‌توانند حتی مراجعین حضوری خود را نیز به راحتی پشتیبانی و پاسخگویی نمایند. در واقع این برنامه یک نرم افزار مشاور املاک رایگان است که برای همه افراد و گروه‌های شغلی قابل استفاده می‌باشد.

نکات پایانی در خصوص نرم افزار مشاور املاک رایگان

با توجه به مطالبی که عنوان شد می‌توان به کارایی بالای نرم افزار املاک پی برد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که حتی کارشناس مشاور املاک شخصی خودتان باشید و به راحتی اجاره و یا فروش ویلاهای شخصی خود را در این برنامه قرار داده و بدون واسطه به معامله بپردازید. حتی می‌توانید بدون اینکه حضوری به بنگاه‌های املاک مراجعه کنید و از میزان بودجه مورد نظرتان خجالت بکشید، تنها با چند سرچ ساده، ملکی مطابق بودجه خود اجاره و یا حتی خریداری نمایید. 
همچنین در نرم افزار رایگان املاک تصاویر کامل و با‌کیفیتی از ملک مورد نظر بارگذاری می‌شود و خصوصیات ملک به طور کامل با ریز جزئیات قابل ثبت است. بنابراین کسانی که به دنبال خرید و یا اجاره ملک خاصی هستند می‌توانند به راحتی با کمک نرم افزار املاک از ریز جزئیات ملک مورد‌نظر اطلاع پیدا کنند.