فنگشویی و تاثیرات آن بر زندگی

به طور خلاصه، فنگشویی به رابطه ی بین طبیعت و انسان ها تاکید دارد. فنگ شویی علمی است که از هزاران سال پیش از شرق، به تدریج به نقاط دیگر گسترش پیدا کرده است. امروزه اکثر مردم آگاه و تحصیل کرده از فنگشویی و تاثیرات آن اطلاع دارند. فنگ شویی به دنبال این مطلب است که انسان ها بتوانند از طریق انرژی های طبیعی، احساس بهتری داشته باشند.

 

نقش فنگشویی در محیط:

با استفاده از علم فنگشویی می توانیم محیط اطراف خود را به گونه ای طراحی کنیم که اتفاقات و احساسات مثبت تری را به سوی خود جذب کنیم. در علم فنگشویی به مسائلی مانند عدد کوا و نقشه ی باکوا پرداخته می شود. برای مثال با محاسبه ی عدد کوای یک فرد می توانیم به این موضوع پی ببریم که او از طبقه ی کدام عنصر است. ممکن است فردی متعلق به عنصر آتش باشد و فردی متعلق به عنصر آب و ...

طبق این محاسبات می شود محیط فرد را به گونه ای برنامه ریزی کرد که اتفاق های مثبت بیشتری را تجربه کند؛ همچنین بتواند از انرژی های منفی پیشگیری کند. فرد می تواند رنگ های محیط اطراف خود، حتی رنگ لباس هایش را بر همین اساس انتخاب کند و از رنگ هایی که با طبیعت او همخوانی ندارند، استفاده ی کمتری داشته باشد. رنگ دیوار های محیط، دکوراسیون و چیدمان منزل خود را به گونه ای طراحی کنید که تنها شاهد انرژی های مثبت طبیعت باشید. برای دکوراسیون محیط خانه و چیدمان منزل خود، حتما با متخصصین فنگشویی مشورت کنید تا بدانید چه چیز را، در کدام جهات خانه قرار دهید. چیدمان منزل را طوری طراحی کنید که در اکثر اوقات احساس شادی و نشاط داشته باشید نه افسردگی و خستگی.

 

برای پرداختن به این مسائل به طور دقیق و صحیح، به یک متخصص نیاز است که کاملا به این علم آگاهی  داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما جهت بازسازی و تغییر دکوراسیون محیط خود، با یک متخصص مشورت کنید.

 

دلیل برخی از اتفاقات پیرامون خود را کشف کنید:

احتمالا بعد از اینکه با فنگشویی آشنا شوید، راحت تر بتوانید دلیل یکسری مسائل را بهتر درک کنید. برای مثال شاید دلیل اینکه اغلب اوقات احساس خستگی و بی حالی دارید، درحالیکه هیچ مشکل جسمانی ای ندارید، به علم فنگشویی ربط پیدا کند. عده ای از افراد بی آنکه بدانند راه انرژی های مثبت و خوب جهان را به روی خود می بندند. علم فنگشویی دقیقا به دنبال رفع همین مسائل و بهبود کیفیت زندگی افراد است.

 

شاید کمی دور از باور باشد اما این یک حقیقت است که امروزه افراد زیادی با استفاده از این علم جادویی، ثروت و دارایی های خود را چند برابر می کنند و این مسئله کاملا اثبات شده است. استفاده از علم فنگشویی را امتحان کنید و از نتیجه شگفت زده شوید. شما لیاقت تمامی انرژی های مثبت جهان را دارید. این حق شماست که عاشق محیط اطراف خود باشید و از زندگی کردن لذت ببرید.